środa, 10 sierpnia 2016

Ażurowe love

Cześć :)

O tym, jak bardzo lubię drewniane ażurowe drzwiczki już kiedyś pisałam (http://by-mintyshades.blogspot.com/…/…/lustro-i-zagowek.html ). Wykorzystuję je z przyjemnością w naszym mieszkaniu.

Są ładne i funkcjonalne. Mogą pełnić zarówno funkcje praktyczne jak i dekoracyjne. Odnajdą się w każdym wnętrzu. Mają setki zastosowań.: jako zabudowa w garderobie, fronty szafek, zagłówki, zabudowy grzejników, okiennice, parawany, etc. W naszym mieszkaniu odnalazły swą misję w sypialni - jako zagłówek, jako lustro w kształcie okna i w przedpokoju jako wieszak i organizer jednocześnie. A to jeszcze nie koniec. Przydałaby mi się  bowiem jakaś osłona pieca w łazience na dole i drzwi do garderoby. Aktualnie role te pełnią kotary. Tak więc plan mam a do działania przejdę ... kiedyś tam :)

Ale wracajmy do tematu drzwi.

Są świetnym materiałem do aranżacji mieszkania. Możemy tworzyć z nich meble, dekoracje i inne akcesoria. A gotowe drzwiczki w różnych rozmiarach kupisz w Leroy czy Castoramie i to za bardzo przyzwoite pieniądze. Potem wystarczy pomalować je w swoim ulubionym kolorze, lub kolorach, ewentualnie poprzecierać i dekoracja jak ta lala 


Podsyłam Wam kilkanaście pięknych inspiracji! A może i Wy macie takie w swoich domach?? Podzielcie się zdjęciami na FB :)
Enjoy!








  








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz