piątek, 8 lipca 2016

Kilka słów na początek

O mnie

Mama, żona, córka, pracownica, raczkująca blogerka, koleżanka, przyjaciółka...

Właściwie jak większość z Was. Niczym się nie wyróżniam... I czuję się z tym dobrze.
Nie chcę być najwspanialszą żoną na świecie, nie chcę być idealną matką. Do pracownika roku też mi daleko (pozdrawiam szefów :))). Jako córka też nabroiłam masę rzeczy. I pewnie dlatego, dzięki tym moim błędom i niedoskonałościom czuję się wyjątkowa :) Nie, nie że jestem lepsza od Was, tylko wyjątkowa... sama dla siebie. Dla moich najbliższych.

Cieszę się z drobnostek... Z pierwszych kwiatów nieśmiało przedzierających się przez śnieg. Ze słonecznego dnia. Z drogi do pracy, kiedy udaje mi się przejechać kilka razy pod rząd na zielonym. Cieszę się, kiedy mogę komuś pomóc. Kiedy dziecko się do mnie uśmiecha.

Przyjemność sprawiają mi takie proste rzeczy jak pachnąca kawa, ciasto - kiedy się uda, kiedy mogę pogrzebać się w ogródku, kiedy uda mi się wcześniej położyć dziecko spać. I kiedy widzę, że czytacie moje wypociny :)

Interesuję się pięknymi rzeczami. Wnętrzami, meblami, roślinnością, ludźmi o pięknych duszach, ciekawą książką, historią i życiem w tych niełatwych czasach. Ale nie stronię też od prostych seriali, które oglądam czasami po ciężkim dniu, nie musząc się zastanawiać o co chodzi bohaterom.

Resetuje mnie długa gorąca kąpiel, spacer po lesie i mocne przytulanie...

Ten blog będzie  zapisem cząstek mojego życia. Ujrzycie w nim to co ja widzę, o czym myślę i co robię....

Cieszę się, że tu jesteś i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)


Pozdrawiam,

Marzena

6 komentarzy :

  1. Zapowiada się ciekawie : ) Blogi wnętrzarskie mnożą się jak grzyby po deszczu, ale każdy jest na swój sposób wyjątkowy, niepowtarzalny. Na jednych możemy podziwiać zagraniczne inspiracje, na innych odbywają się generalne remonty na naszych oczach. Jedne są bardziej osobiste, inne profesjonalne i prowadzone przez architektów. Ale łączy je jedno - miłość do pięknych wnętrz z duszą. Będę zaglądać, pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło Cię poznać! Chętnie będę wpadać tu częściej <3 :)
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzień dobry Magdo!! Mi również miło :)

      Usuń
  3. Dzień dobry :) Będę tu częściej zaglądać. Blog zachęca szablonem do odwiedzin, a powitalnego posta czyta się bardzo przyjemnie. Życzę dużo sukcesów w prowadzeniu!

    OdpowiedzUsuń