piątek, 8 maja 2015

Złote myśli - intro :)



Czy pamiętacie taką zabawę z dziecięcych lat?


W podstawówce, kiedy już umieliśmy pisać i czytać, kiedy przeżywaliśmy swoje pierwsze miłości, z rąk do rąk przechodziły sobie pewne zeszyciki.

Nie, nie pamiętnik, tylko taki osobisty skarb, zawierający najbardziej intymne zwierzenia naszych przyjaciół. Oczywiście, każda kolejna osoba, która otrzymywała taki zeszycik, przeglądała całość tych intymnych myśli :) Każdego najbardziej interesował jednak punkt: SYMPATIA, z wiadomych względów.

Kochani, dziś postanowiłam uruchomić zabawę od nowa. 





Chciałabym zaprezentować Wam sylwetki osób, które znacie, doceniacie, którym kibicujecie. Każda z nich odpowie Wam krótko na 10 pytań - haseł.



Jakich??


1. O sobie...wczoraj, dziś i jutro
2. Najważniejsze w życiu 
3. Moje mocne strony 
4. W ludziach cenię 
5. Wzrusza mnie 
6. Mój autorytet 
7. Małe przyjemności 
8. Mam marzenia
9. Dom i rodzina 
10. Jestem dumna....



Już we wtorek poznacie mojego pierwszego gościa. 
Osobę, którą znam od ok 2 lat, którą ogromnie podziwiam i szanuję. 


Nie jest związana z branżą wnętrzarską, mimo że mocno targa naszymi wnętrznościami. Mimo, że ma własną rodzinę i zajęcia, to chętnie pomaga innym.  I to właśnie w związku z tym, co czyni, została zgłoszona do programu "Zwykły Bohater".


Jest kochana, wrażliwa, i WIELKA.

Wpadajcie we wtorek. Będzie ciekawie!! Zapraszam!



 Każdego kolejnego możecie również nominować sami. Wystarczy email lub wiadomość na FB ...



3 komentarze :

  1. pamiętam takie zeszyty, sama miałam, szkoda tylko, że mi gdzieś przepadł, teraz to by była frajda przeczytać coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam takie zeszyty, sama miałam, szkoda tylko, że mi gdzieś przepadł, teraz to by była frajda przeczytać coś takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja żałuję, że te wszystkie pamiętniczki poginęły... :(

      Usuń