środa, 6 maja 2015

Laura Ashley... znacie kobietę????


Kim jest Laura?

To znana brytyjska marka słynąca ze wspaniałych mebli i pięknych dodatków do domu, które są kwintesencją angielskiego stylu. Więc jeśli są wśród was miłośnicy brytyjskich wnętrz, ten post jest dla Was. I mam jeszcze jedną dobrą wiadomość, bo być może nie wszyscy wiedzą: LAURA ASHLEY jest już w Polsce!





Troszeczkę historii...

Historia marki sięga początków lat 50 ubiegłego wieku, kiedy to młoda walijka rozpoczęła karierę projektantki. Ubrania tej marki powstawały z kwiecistych tkanin z motywami nawiązującymi do XVIII i XIX wieku. Do popularyzacji i sukcesu marki przyczyniła się Audrey Hepburn, która w filmie RZYMSKIE WAKACJE zaprezentowała chustę tej marki. Mała rodzinna rzemieślnicza firemka w ciągu kilkunastu lat urosła w ogromne przedsiębiorstwo produkujące odzież, meble, ceramikę i wiele akcesoriów i dekoracji do domu.


Czym zachwyca Laura Ashley?


Styl LAURY jest rozpoznawalny z daleka: romantyczny, sielski a przy tym klasyczny i doskonały. Kwiecistość wzorów i pastelowe odcienie zachwycą nawet najbardziej wymagających amatorów tego stylu. Marka słynie z bawełnianych perkali, kretonów, satyn. Znajdziecie u nich piękne fajansowe i kamionkowe naczynia oraz mnóstwo typowo kobiecych dodatków: obrusów, ramek, świeczników, lampek.


Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 3

Tu nie znajdziecie żadnych niedoróbek czy wad. Wszystko jest wyprodukowane z niesamowitą precyzją i starannością. Tu nie ma miejsca na pomyłki i przypadkowość. Wielbiciele porządku i szyku odnajdą się dzięki powtarzalności wzorów na wielu artykułach: zasłonach, tkaninach obiciowych, stołkach a nawet naczyniach czy lampkach.


Gdzie odwiedzić Laurę?

A już piszę. Zachęcam gorąco do odwiedzin, bo w salonie Laury poczujecie się jak na wspaniałych wakacjach. Przytulne aranżacje z pewnością zachęca do zakupów, a niektórym być może podpowiedzą jak urządzić ich wymarzone wnętrza. 
Uwaga, uwaga!! Podaję adresy :)


Sklep internetowy http://lauraashley.pl/

ul. Powsińska 16

02-920 Warszawa

Tel: +48 22 273 66 33



Plac Unii City Shopping

ul. Puławska 2, Warszawa

1 piętro, sklep 1.19

Tel: +48 22 204 03 03

Pn - Sob 10:00 - 21:00
Nd 10:00 - 20:00



Sadyba Wilanów

ul. Powsińska 16

02-920 Warszawa

Tel: +48 22 273 66 33 

Pn - Pt 10:00 - 20:00
Sob 10:00 - 18:00



Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 30


Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 29

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 28

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 27

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 25

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 24

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 21

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 19

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 18

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 14

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 7

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 6

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 4


Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 32

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 35

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 36

Laura Ashley New Spring Summer 2015 Collection 40

18 komentarzy :

  1. Lubię takie klasyki, ale najpiękniejsze są tutaj lampy ( zdjęcie numer 3), można się zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka nigdy się nie zestarzeje. Sama u siebie obserwuję jakiś masakryczny wzrost zainteresowania klasyką, pastelami, wzorami kwiatowymi....

      Usuń
  2. Uwielbiam jej styl, tylko cena odstrasza :) Jednak jak na razie, inspiracja cudowna :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się delektuję widokami Aguś :) Piękne tkaniny! Uściski!

      Usuń
  3. bardzo ciekawe projekty ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulnosc w kazdym calu!
    Moi rodzice mogliby sobie tak urządzić dom, byłabym u nich codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wymyśliłam, że pomaluję mamie meble....
      Mamusiu, co Ty na to :) :)

      Usuń
  5. Piekne wzornictwo, znam te tapety. Typowo brytyjski design inspiracyjny nam zaserwowałaś :))
    Milutkiego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie było, że tylko po skandynawsku, to czasami wrzucę coś bardziej przytulnego :)

      Usuń
  6. No Marzena, świetny wpis. Chociaż daleko leżę od stylu sielskiego czy romantycznego, coś mnie urzeka i wciąga. AH już wiem- kolory i wzory. Nie wieje nudą! Piękne pastele, dla mnie zamiast kwiatów-w stylu angielskim- łączyłabym je z graficznymi wzorami i jeszcze b,intensywnymi kolorami. Jest to dla mnie inspiracja na remont salonu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mi coraz bliżej do takich klimatów... Nie wiem, może menopauza mnie dogania :D Więc moje mieszkanie jest naprawdę mocno podzielone :)

      Usuń
  7. Mnie urzekło zdjęcie numer 7. Zawsze mi się marzyły takie siedziska-ławy przy oknie :) W połączeniu z obiciami foteli i roletami jest bardzo sielsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się takie bardzo podobają. Niestety, mogę sobie narazie pomarzyć :)

      Usuń
  8. Te wnętrza, to dla mnie kwintesencja brytyjskiego, tradycyjnego stylu. Bardzo mi się podoba. Uważam, że im więcej bieli we wnętrzach tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem za. Kiedyś biel raczej źle i smutno mi się kojarzyła. Teraz mam jej u siebie całe mnóstwo :)

      Usuń
  9. Tapety w kwiaty są boskie!Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie aranżacje są po prostu cudowne...uwielbiam jasne kolory....lampa stojąca ze zdjęcia nr 1 przepiękna;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń