czwartek, 21 maja 2015

DIY na dzień matki - mój pomysł!!

W związku z tym, że wielkimi krokami zbliża się jeden z najważniejszych w roku świąt - DZIEŃ MATKI, dziś będzie pomysł na DIY właśnie dla mamy.




Jest to dzień wyjątkowy, dla mamy jak i dla nas, dzieci. Dlatego i prezent musi być wyjątkowy. Codziennie na blogach dodawane są pomysły na prezenty, dołączam się do tego i ja.


Dziś chciałam Wam zaproponować prezent, który od kilku lat daję mamie. Ten sam co roku. I taki sam będę chciała dostawać sama od mojej Neli.


My po prostu pakujemy się we trzy w auto z bagażami i jedziemy :) Ja, moja córka Nela i moja mama Ania :) 




Kiedy wyjechałyśmy pierwszy raz nie sądziłyśmy, że ten pomysł przypadnie nam do gustu. Postanowiłyśmy zmienić ten przypadkowy wyjazd, który wtedy przypadał akurat na dzień Matki, w tradycję. I od jakiegoś czasu, co roku, wymyślamy trasę naszych wycieczek.

Mimo tego, że nasz prezent jest wciąż ten sam, to jednak radość za każdym razem jest wciąż wielka i prawdziwa. Nie dość, że odrywamy się od szarej rzeczywistości, to jeszcze zwiedzamy różne zakątki kraju, delektujemy się regionalnymi potrawami, odpoczywamy, śmiejemy się i plotkujemy. Taki kobiecy wypad.

I jak się Wam podoba mój pomysł na własnoręcznie wykonany prezent??? :)














10 komentarzy :

  1. Super pomysł;)
    To nawet lepsze niz kartka....czy szkatułka;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki pomysł nigdy się nie znudzi.

      Uściski Kasiu!

      Usuń
    2. Taki pomysł nigdy się nie znudzi.

      Uściski Kasiu!

      Usuń
  2. Dwie siostry! Musi trzecia dorosnąć i będą trzy siostry! Fantastycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po naszym najbliższym wyjeździe tez wrzucę fotki. Proporcje bardzo się wyrównały :D I mama chyba się trzyma lepiej niż ja :D

      Ach... te geny :D

      Usuń
  3. Świetny pomysł i mile spędzony czas. Ale jesteście podobne do siebie dziewczyny! :)
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tegoroczny wypad wciąż przed nami. Ale to już tylko kilka dni... :)

      Pozdrawiam Olu :)

      Usuń
  4. świetny pomysł, a przy okazji- cieszę się, że trafiłam do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Milenko, cieszę się, że Ci się tu podoba. Zdecydowałam ostatnio wprawdzie, że będę pisała rzadziej, ale bardziej od serca. Odpowiedź TU http://mintyshadesofgrey.blogspot.com/2015/05/dlaczego-nie-bede-popularnym-blogiem.html

      Pozdrawiam!!

      Usuń