poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Urocze, przemiłe i wygodne kąciki jadalne!!

Z góry przepraszam, ale dziś do czytania nie będzie dużo. Poniedziałek. Poza tym weekend był pracowity więc jestem pozbawiona siły wszelakiej. No i ta pogoda.... U Was też tak paskudnie ????

Dzisiaj to ja się cieszę, że wogóle wiem jak mam jak imię i że oddycham.

Taki minimalny plan do realizacji na dzisiaj.

Dziś czas mógłby dla mnie zatrzymać się o 6.30 w łóżku, lub najpóźniej w jadalni. A najchętniej w którejś z poniższych....










 










 
Niniejszym oświadczam, że zdjęć dostarczył pinterest.com :)

Będzie mi miło jeśli polubisz, skomentujesz lub udostępnisz posta. A uszczęśliwisz mnie, jeśli dodasz komentarz :) Tylko to mnie dziś obudzi :)

3 komentarze :

  1. Oj kilka zdjęć ciekawych :) A jak stół? Buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś! Stół, to znaczy biurko, już gotowe. Projekt zmieniał się wraz z pracami :D i efektu sama nie mogłam przewidzieć. ... zastanawiam się czy nie zmienić szuflady, bo ją zrobiłam na szaro... i trochę za mocno odstaje. Próbowałam wczoraj zrobić zdjęcia starym aparatem ale wychodzi kupa... :D Chyba czas zainwestować w coś nowego... Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kąciki jadalniane, zwłaszcza z ławeczkami:)

    OdpowiedzUsuń