czwartek, 16 kwietnia 2015

Piękne kolorowe płytki kuchenne, czyli jak wpuścić radość do mieszkania :)


Ja wiem, że dziś jest dzień DIY i powinnam podsunąć jakiegoś fajnego pomysła, a poza tym miałam wstawić w końcu zdjęcia zbrodni popełnionej na starym stole... Aaaaale... oglądając internety kolejny raz natknęłam się, na jedno z moich ulubionych zdjęć "kuchennych". Chodzi dokładnie o to wnętrze:



Podoba mi się od jakiegoś czasu. I to chyba własnie przez ten niewielki "jotpeg" zaczęły kręcić mnie kolorowe płytki ceramiczne na ścianę bądź podłogę. I wyczuwam w nich rosnący potencjał.
Obawiam się jednak, że wkrótce nie będę mogła patrzeć na nudne białe kafle w mojej kuchni (do niedawna wymarzone przecież), bo zewsząd będą zasypywały mnie zdjęcia właśnie takich kolorowych płytek.

Normalnie można dostać szału... Czasami chciałabym odciąć się od internetu i nic nie widzieć!!! Bo zawsze korci do zmian we własnym domu. Wiem doskonale, że nie jestem wyjątkiem, bo conajmniej połowa z Was, która przeczyta tego posta ma tzw zespół niespokojnych rąk :D Pewnie tylko dlatego  jeszcze nie popadłam w depresję ani żadną inną maniakalną dolegliwość mentalną :D Och, jest to takie pocieszające... :))

A teraz przyznawać się: kto ma już takie płytki w kuchni?????



Poniżej kilka fotek. UWAGA: przeglądanie poniższych zdjęć może grozić zauroczeniem!!




















Zdjęcia sponsoruje jak zwykle niezawodny Pan Pinterest.

11 komentarzy :

  1. Ja nie mam wcale płytek w kuchni, te inspiracje są piękne, zwłaszcza z niebieskim :) miłego dnia aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobają kolorowe. Boję się tylko, że mogłyby się znudzić a wtedy co? SKUWANIE :D

      Usuń
  2. Ja także jestem zauroczona tymi kolorowymi. Ale kuchnie mam połączoną z salonem i tylko dodatki kolorowe wprowadziłam. Ale marzą mi się takie mega kolorowe w przedpokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w przedpokoju mam gres, ale podsunęłaś mi pomysł, żeby go właśnie na kolorowo pomalować :D Taką multicolor romby floor :D

      Usuń
    2. Ja w przedpokoju mam gres, ale podsunęłaś mi pomysł, żeby go właśnie na kolorowo pomalować :D Taką multicolor romby floor :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi też szalenie się podobają. Nie wiem tylko czy mając takie w domu, nie znudziłyby się zbyt szybko....

      Usuń
  4. Piękne są takie kolorowe płytki :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne kolory....na działeczce sobie poszaleję...bo tam czeka nas mały remoncik po poprzednikach..żeby zrobić po naszemu)))
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorystyka oszałamiająca, chyba na dłuższą metę nie do przejścia, ja bym się nimi szybko znudziła, takie płytki, chyba tylko na działce, tam gdzie się rzadziej przebywa.

    OdpowiedzUsuń