wtorek, 21 kwietnia 2015

Kochacie baśnie??






Ja bardzo. Mam w domu wiele starych i popularnych ksiąg z baśniami i chętnie do nich wracam. Lubię nie tylko same historie, ale i- lub zwłaszcza - magiczne ilustracje. I pewnie dlatego chciałam się dzisiaj z Wami podzielić zdjęciami, które odkryłam rok temu...



Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Są kolorowe, magiczne, bajeczne... Kilka z nich postanowiłam wydrukować na płótnie i dziś zdobią mój dom.



Zdjęcia te wykonane są przez rosyjskich fotografów: Margaritę Karevą, Helenę Lavrenkovą i  Uldus Bakhtioziną. Inspiracje czerpią z ludowych baśni i lokalnego folkloru. Ich talent objawia się w obsadzeniu zwykłych kobiet w niezwykle baśniowych realiach. Każda z tych kobiet ma do odegrania rolę wróżki, bajkowego zwierzęcia czy też wiedźmy. Nie oszukujmy się - w tych dziełach sporą rolę odgrywa photoshop, ale jest to pierwszy raz, kiedy go akceptuję w całości. 


Gwarantuję, że te zdjęcia i Was zaczarują.




Zapraszam Was na przepiękną baśniową wyprawę.














  























2 komentarze :

  1. Te basniowe zdjęcia są przepiekne, aż się można rozmarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam 6 sztuk, wydrukowałam część na atramentówce, część na płótnie... Od razu przyciągają wzrok! Polecam, jeśli ktoś lubi takie zdjęcia. Pozdrawiam!!

      Usuń