środa, 29 kwietnia 2015

Kilka kadrów z "mintowego" ogródka...


Wiosna zapukała w końcu i do białostockich drzwi...

Z niecierpliwością czekałam na chwilę, kiedy spod ziemi zaczną wyłaniać się tulipany i żonkile. Pierwszy raz w naszym małym własnym ogródku.

Nie wiem jakim cudem na tak małej powierzchni zmieściło się tyle różnych roślin: są drzewa, krzewy ozdobne, kwiaty, byliny, zioła, iglaki itd...

W tym roku pierwszy raz zobaczę jak wygląda tak naprawdę nasz ogród. Na widok w pełnej krasie trzeba jeszcze zaczekać sporo czasu, ale już teraz cieszą oko pojedyńcze kolorowe akcenty...





















12 komentarzy :

  1. Pewnie będzie cudnie ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam na lato!
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. E...no śliczny ten ogródek)))) i te kolory...i jakie śliczne zdjęcia)
    Pozdrawiam))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja dopiero teraz uczę się robić zdjęcia. Co ten blog robi z człowiekiem.... :)
      Uściski!

      Usuń
  3. Bardzo ładny ogródek. Najbardziej podoba mi się kolor bratków skomponowany z niebieskimi dechami. Pyszne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba też. I tę donicę ze starej łubianki kocham!

      Usuń
  4. Mix kolorystyczny :-) Więcej dawaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi coś WIĘCEJ wyrośnie to zrelacjonuję z przyjemnością...
      A jak zdjęcia wypadły....? Moje pierwsze wykonane świadomie przy użyciu minimalnej wiedzy. Tylko taką posiadam :D

      Usuń
  5. Jak kolorowo, piękne hiacynty:) Powiem jak Baba daj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że sytuacja w moim ogrodzie będzie się pięknie rozwijać. Na tych kilku metrach mam jeszcze sporo róż, peonii, i kwitnących krzaczków. Chociaż ostatnio się zastanawiałam: dlaczego ja nie mam jeszcze magnolii ????????????

      Usuń
  6. Pierwszy kwiatek boskiiii, a te kolory żółty, niebieski, zielony...rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będzie ich więcej, bo sezon dopiero się rozpoczyna

      Usuń