piątek, 24 kwietnia 2015

Eleganckie skandynawskie mieszkanie ze złotymi i miedzianymi akcentami



Maaam!  Jest! Znalazłam!!! Idealne!

Od tygodnia szukam jakiegoś fajnego mieszkania w stylu skandynawskim, które bym pokochała od pierwszego wejrzenia. Ostatnio zakochana byłam jakiś miesiąc temu :D W innym. Kochliwa jestem trochę, ale... nie można walczyć z uczuciami.

Chciałam, żeby mieszkanie to było kwintesencją stylu skandynawskiego, aaaale posiadało też pewne akcenty glamour czy klasyczne. Chciałam po prostu na własne oczy przekonać się, czy to do siebie pasuje.

Poza tym chciałam zobaczyć mieszkanie, którego płeć śmiało można określić w paszporcie jako FEMALE :)  W którym znajdzie się też dziecięca radość i optymizm. Które będzie eleganckie, wygodne i funkcjonalne jednocześnie.

Które mimo, że będzie tonęło w bieli i czerni, które kocham, będzie emanowało ciepłem i przytulnością.

W którym proste minimalistyczne meble nie pogryzą się z meblami z poprzedniej epoki.

I które przekona Was, że warto przygarniać projekty DIY do mieszkania, bo mogą w nim prezentować się fantastycznie!! Szczerze mówiąc nie wiem na ile te akurat są DIY, bo źródło nie podaje, ale IDENTYCZNE można zrobić samemu. :) :)

Ciekawi??

Zajrzyjcie i podziwiajcie!'



(Niektóre zdjęcia pokazuję specjalnie w większym rozmiarze, żebyście lepiej mogli się przyjrzeć fantastycznym detalom)




Co najpierw przyciągnęło Wasz wzrok??? Mój - podłoga. Piękna, drewniana, malowana. Potem żółte krzesła, które wyglądają bardzo atrakcyjnie w zestawieniu z czernią.







Pierwszy raz od dawna tak podoba mi się glazura na ścianie. Podejrzewam, że było to megapracochłonne, ale efekt tej mozaiki jest ładny, praktyczny i elegancki.



Czy macie już pomysł jak zrobić podobny żyrandol??? :) Zwróćcie też uwagę na lampkę przy piecu.








Z sypialni nie chce się wychodzić. Wzrok przyciąga "pisemna" tapeta na ścianie (ooo cześć Scarlett) i piękna komoda apteczna. Te same lampki które widzieliście przy piecu w salonie, są też na ścianie z łóżkiem. Szalenie mi się podobają. Widać, że w mieszkaniu postawiono na złote dodatki, które wzbogacają wnętrze i nadają mu splendoru.





A kiedy zobaczyłam garderobę od razu zapragnęłam upiększyć swoją. Pewnie w weekend będę siedziała tam na pufie i kombinowała, co by z nią zrobić, żeby wyglądała choć w 1/10 pięknie jak ta na zdjęciu. Nie sądziłam nigdy, że garderoba może być piękna. Zachwyca mnie w niej mnogość haczyków :) , niewielkie półki i wzorzysta tapeta, na tle której ubrania nie wyglądają ... zwyczajnie, czyli tak, jak zazwyczaj wyglądają ubrania w garderobie czy szafie :)











O, i tu też ta sama lampka na klipsie!



Pokój dzieci  jest piękny, słodki, radosny, pełen życia :)












A przedpokój to klasa sama w sobie. Widać, że ktoś kocha się w miedzi. Znajomo wyglądające lampy, kosz, wieszaki i zegar to jedne z najładniejszych detali, jakie w ostatnim czasie widziałam. Podejrzewam, że taką lampkę można łatwo zrobić samemu. Kto robi?? :)



I to lustro....









20 komentarzy :

  1. Piękne mieszkanie, rzeczywiście od razu widać, że urządzone kobiecą reką:) Mi osobiście najbardziej podoba się przedpokój, te szare ściany, podłoga i miedziane dodatki...Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej kocham przedpokój.... Piękna wizytówka mieszkania. Wchodzisz i od razu mówisz: wooow, ale tu pięknie!

      Usuń
  2. Co tu dużo gadać, świetne wnętrze.
    A ten żyrandol widzę już drugi raz - wczoraj w moim poście biało-szarym było takie z lekka loftowe wnętrze i tam był ON. Ciekawe, co to za cudo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybki research i już mam trop: http://www.labiciazul.es/2014/02/z1-cotton-lamp-objeto-de-deseo.html
      Idę szukać czegoś w językach, które znam :)

      Usuń
    2. A Ty Spryciulo jedna :) Fajna lampa a wnętrza z Twojego linka cudne. To co...? Robimy lampę?? Ja nie mam żadnej w sypialni... Pomysł już jest. Teraz tylko trzeba by pomyśleć, jak to to wykonać....

      Usuń
    3. A Ty Spryciulo jedna :) Fajna lampa a wnętrza z Twojego linka cudne. To co...? Robimy lampę?? Ja nie mam żadnej w sypialni... Pomysł już jest. Teraz tylko trzeba by pomyśleć, jak to to wykonać....

      Usuń
  3. To mieszkanie jest po prostu boskie, aż oczy od każdej jego części, oderwać nie można :)))
    Ja się wprowadzam - od zaraz :))))
    Milutkiego dnia życze Marzenko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ja nadal siedzę w przedpokoju i podziwiam tę część :) :) :) Ściskam, miłego weekendu!


      P.S. Jeśli znów podwójnie doda mój komentarz, to oszaleję :P :)

      Usuń
  4. Niesamowite podłogi! Jestem na etapie wybierania podłóg do mieszkania i marzą mi się takie długie białe deski. A w szachownicy zakochana jestem od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie poszłam na łatwiznę i panele ... Bo się spieszyło, bo koszty... Ale jakbym mogła wybierać i przebierać to zdecydowanie drewno, deska, biała lub malowana w romby...!!!
      Aniu pozdrawiam!!

      Usuń
  5. Piękne wnętrze...i ta przestrzeń))))))))
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zakochałam w sypialni i przedpokoju :)

      Usuń
  6. Pięknie! W każdym zakamarku tego mieszkania! A lampa - trudna nie jest, ale wieeeelka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na jakiś wolny dzień, żeby móc zrobić podobną...

      Usuń
  7. mieszkanie cudowne, wielkie i doświetlone. Zachwycają mnie okna i ogólny luz. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością światła tu nigdy nie zabraknie. Pozdrawiam Ciebie również Paulinko!

      Usuń
  8. Cudowne oaza spokoju i minimalizmu i nawet pozorny balagan na kanapie ha ha ha Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałagan tworzy w mieszkaniu ŻYCIE :)
      Beatko, do przeczytania!

      Usuń
  9. Kwintensencją całego tego zbieradztwa jest biała podłoga, która mnie w tym wnętrzu oczarowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie styl skandynawski. Dla mnie wszystko mogloby byc na bialo z drobnymi akcentami, zeby ozywic calosc. Szczegolnie mi sie podobaja okna, sa piekne:-).

    OdpowiedzUsuń