niedziela, 19 kwietnia 2015

Czarne ściany w pokoju dziecka



Jeszcze niedawno na samą myśl o tym większość z nas puknęłaby się w głowę. Ale w ostatnich miesiącach kolor czarny coraz częściej wkracza do pokoików naszych pociech. Narazie delikatnie i subtelnie, za pomocą pojedyńczych dekoracji  lub pokrytych kredową farbą gadżetów lub mebli. Widywane są też często tapety w biało-czarne pasy lub grochy. Myśląc o kolorze czarnym najczęściej przychodzą nam stylizacje wnętrz typowo skandynawskie.

Okazuje się, że czerń tak samo jak biel, jest doskonałym tłem dla zdjęć, obrazów i innych dekoracji. Wnętrze wygląda wyraziście i ekstrawagancko.

Ale jak będzie się prezentować kolor czarny na ścianach w pokoju dziecięcym??

Otóż, spieszę odpowiedzieć, iż ELEGANCKO. Chcecie się przekonać???


Spójrzcie tylko na poniższe zdjęcia. Mam już swoje ulubione! Zgadniecie, które to??





















zdj. planete deco, pinterest 


8 komentarzy :

  1. Dla mnie bomba, ale moge sobie pomarzyc, bo moj maz w zyciu by na to nie poszedl...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejeze to nr1 i nr5, boskie są, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham za to zdjęcie z księżycem. Jest boskie!

      Usuń
  3. Mi najbardziej się podoba 16 i 3 *-* Ale moja mama chyba nigdy by się na coś takiego nie zgodziła... :c
    fenek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Ja swoją czasami stawiałam przed faktem :D Pozdrawiam!

      Usuń
  4. szarość tak, czerń za ciemna.

    OdpowiedzUsuń