poniedziałek, 23 marca 2015

Jak sobie pościelesz tak się wyśpisz, czyli sen po skandynawsku....

Poniedziałkowe poranki mają to do siebie, że łóżko ma wtedy największą moc przyciągania. Nie wiem jak ono to robi, ale ja zazwyczaj mam wtedy ochotę zadzwonić do pracy i powiedzieć, że się spóźnię....

Wiem, że lubicie łóżka i wiem, że najbardziej na świecie lubicie styl skandynawski, więc dzisiaj na obiad serwuję Wam aranżacje skandynawskich sypialni.


Nordyckie sypialnie mogą nam się wydawać nieco zimne, ale odpowiednie akcesoria i dekoracje sprawą, że mimo przestrzeni i wszechobecnej bieli, staną się nagle ciepłe i przytulne.
Pewnie sami zauważyliście, że te sypialnie często toną w ilości poduszek, kocy, dzierganych narzutek.  Meble w takich wnętrzach są zrobione zazwyczaj z naturalnego drewna, czasami malowanego, czasami pozostawionego samemu sobie. Podłogi są przykryte skórami owczymi lub bydlęcymi albo przeciwnie - bawełnianymi dywanikami w różnych kolorach. Tam , gdzie jest taka możliwość, można zobaczyć kominek. Często odnajdziemy też motywy vintage czy prowansalskie, na co głównie wskazywać będą postarzane meble lub typografie...

I to w zasadzie tyle, wiadomo przecież, że styl skandynawski jest oszczędny w dekoracje.

To jak? Wybierzecie coś dla siebie?? A może Wasza sypialnia już jest skandynawska?? Podzielicie się zdjęciami??












































zdj: homedit, housetohome, pinterest, homedesignlover

4 komentarze :

  1. Co za tortura, tyle zapraszających łóżek, a ja dziś spałam tylko 3h! :( Może dlatego podobają mi się prawie wszystkie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, a ja byłam dziś w Twojej niebiańskiej sypialni :) Taka wymiana :))
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne inspiracje, ciężko byłoby wybrać jedno najlepsze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, zapraszam częściej. Rób sobie kawę i wpadaj. Postaram się, by zawsze było tu ciekawie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń