piątek, 20 marca 2015

Najpiękniejsze schody na świecie :))

Dzisiejszy post miał być zupełnie o czymś innym ale kiedy zobaczyłam to:


od razu wiedziałam, że dziś jednak musi być o schodach!!!

Niby taki niepozorny element w naszych domach, a ma tyle możliwości aranżacyjnych. U nas zdobienie schodów jest nadal mało popularne. Zazwyczaj tylko szlifujemy drewno, zmieniamy wybarwienie, lub malujemy farbą i na tym koniec. Ale wystarczy przejrzeć internet zmieniając w wyszukiwarce słowa z: piękne, na pomysłowe, kolorowe, itp, żeby znaleźć wiele ciekawych pomysłów.
Poniżej najciekawsze jakie znalazłam. Ciekawa jestem , które z nich Wam przypadną do gustu. Mojego faworyta już znacie.


Zwróćcie uwagę też na to, że takie schody mogą nie tylko zdobić ale też służyć. Jak?? Zobaczcie:
























































Brak komentarzy :

Prześlij komentarz