czwartek, 19 marca 2015

Lustro i zagłówek

A oto nasza kolejna praca domowa. Nasza, bo tym razem pomagał mi mąż. A w zasadzie ja jemu.
Odkąd pamiętam podobały mi się zawsze lustra przypominające okno. Ale zawsze żałowałam na to kasy. Postanowiliśmy zrobić więc to własnymi rękami; Przepis? Proszę bardzo:

Składniki:
  • 2 szt ażurowych drzwiczek niemalowanych z pierwszego lepszego marketu budowlanego
  • tafla lustrzana
  • przylepce do mocowania luster
  • biała farba akrylowa
  • pędzle, wkręty do drewna, wkrętarko-wiertarka (lub wiertarko-wkrętarka, zależy kto czym dysponuje :P)
Przygotowanie:

Nie pisałam o wymiarach lustra , drzwiczek i listwy, gdyż każdy dla siebie może chcieć inne. 
Białą farbą akrylową malujemy drzwiczki i listwę. Najlepiej metodą suchego pędzla, żeby wyglądało  nieco vintage :) . Za pomocą przylepców montujemy lustro do ściany. Pod dolną krawędzią mocujemy listwę, która ma służyć nie tylko jako rama okna/lustra , ale też podtrzymuje nam nieco lustro. Drugą listwę mocujemy u góry. Po bokach mocujemy teraz jedynie drzwiczki i voila! możemy się cieszyć pięknym dużym lustrem. Kolory, wymiary dowolne :)





Wcześniej zamocowaliśmy też wezgłowie, również z tych samych drzwiczek. Teraz już się nieco znudziło, ale może być niezłą ramą dla odmienionego wezgłowia np z tkaniny, tapety, etc....


Życzę Wam miłego majsterkowania!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz