czwartek, 19 marca 2015

Kwiaty rządzą!!

Od zawsze było wiadomo, że kwiaty są najpiękniejszą ozdobą domu. Najlepiej te świeże, w pięknym wazonie. Ja sama obiecałam sobie, że będę jak najczęściej je kupowała, tym bardziej, że są dostępne za kilka złotych w pierwszym lepszym dyskoncie. Ujmują swoim wdziękiem i kształtem, uwodzą zapachem. Wnoszą radość i świeżość do naszego domu. A stół z wazonem kwiatów wygląda królewsko i majestatycznie :)

Wiem, że pewnie wielu osobom podpadnę dzisiaj tym postem. Wokół panuje przecież moda na styl skandynawski, gdzie prędzej spotkasz starą dechę niż kwiaty. Ale, pomyślałam sobie: idzie wiosna, niech będzie kwiatowo! Kolorowo!


Zatem zaprośmy kwiaty do naszego wnętrza. Czy to świeże cięte, czy te te kwitnące w donicach, czy też całą ferię kwiatowych wzorów na meblach, ścianach, obrusach, zasłonach, etc, itp, itd.


Ach, chyba się starzeję, chlip, chlip. Kocham kwiaty :) Mam nadzieję, że Was zarażę kwiatomanią :)









































zdj. pinterest, polyvore, housetohome, theinterioraffair, futurahomedecorating, best-home-decor

2 komentarze :

  1. Odrobina kwiatków jeszcze nikomu nie zaszkodziła!! Jaka fajna nazwa bloga :-) pzdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, nazwa ma co najmniej kilka lat i jest wynikiem mojego zamiłowania do tych kolorów :)
      A kwiatki zawsze mile widziane :)
      Pozdrawiam!!

      Usuń