czwartek, 19 marca 2015

Kurczak z makaronem w pesto szpinakowym


Lub jak kto woli makaron z kurczakiem w sosie szpinakowym :) Nazewnictwo dowolne. Natomiast spróbowanie tego dania obowiązkowe. Jest błyskawiczne, smaczne i trochę kaloryczne :D

Czego potrzebujemy?? Już mówię...

  • Kurczaka, a właściwie piersi. Czy pojedyńcza czy podwójna to już od Was zależy
  • Makaron :)
  • Czosnek
  • I tu szok: gotowy zamrożony szpinak ze śmietaną dostępny np w LIDL'u.
  • Śmietana, ja do takich dań stosuję tylko 30tkę
  • Odrobina soli i pieprzu 

Makaron ugotować al dente. Szpinak rozmrozić. Kurczaka obsmażyć. Dorzucić do niego szpinak. Dusić razem ok 15 minut, dodać do smaku czosnek, pieprz i sól. Dolać odrobinę śmietanki, by rozjaśnić sos. Zagotować. Wymieszać z makaronem. To wszystko. Smacznego!

Chyba nie sądziliście, że będę Wam podsyłała jakieś skomplikowane przepisy  ??? Nie ma na to szans, bo ja sama ich nie stosuję. Najzwyczajniej w świecie nie mam na to czasu. Dla mnie musi być szybko i smacznie. Więc u mnie znajdziecie tylko takie przepisy.

Do miłego przeczytania :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz