środa, 18 marca 2015

Jestem z siebie MEGAdumna!

I kompletnie wzruszona. I ogromnie zaskoczona...

Mija zaledwie tydzień odkąd zaczęłam pisać bloga. Jestem "w te klocki" zupełnie zielona. Sami zresztą widzicie, że strona i same posty nie powalają stylistyką i wyglądem, ale pomimo tego... Uzbierało się 410 wyświetleń bloga!!!!!!!!! Nawet na fejsie coś się dzieje, pojawiają się polubienia... https://www.facebook.com/mintyshadesofgrey.eu

Nie wiem czy to dużo czy mało. Dla mnie samej osobiście to jest ogrom!!!!!!! Spodziewałam się , że przy dobrych wiatrach, może 50 razy ta strona zostanie otwarta.... A tu??? Chyba sobie wino otworzę. A może nie, może to przedwczesna radość...?  Nic to. Zaczekam, popiszę. Napewno popiszę jeszcze. Potrenuję. Popracuję nad wyglądem strony, chociaż zupełnie nie wiem jak do tego podejść, z której strony... Piszę chaotycznie?? Oj tam, żebyście wiedzieli co się dzieje w mojej głowie, zrozumielibyście chaos który czytacie :)

Serdecznie dziękuję pozdrawiam wszystkich, którzy mnie odwiedzają, czytają i znoszą wszystkie stylistyczne błędy :) Obiecuję poprawę.

Ściskam.
Do przeczytania!

Paaa!


* UPDATE

Dane dotyczące liczby odsłon bloga już dawno nieaktualne :D

2 komentarze :

  1. Ja tez jestem poczatkujaca i sie wszystkiego ucze:D Twoj blog jest zrodlem inspiracji piekne zestawienia zdjec.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie, ale to strasznie mi miło!!! Pozdrawiam, a wręcz ściskam :)

      Usuń